Powered By Blogger

tiistai 2. kesäkuuta 2015

Nuokkaribiilin kesätyöntekijät esittäytyvät:



Nimeni on Taija ja hengaan nuokkaribiilin matkassa kesäkuussa, vaikka varsinainen asemapaikkani onkin Turun kaupungin liikuntavirasto. Harrastan sukeltamista, moottoripyöräilyä ja sitten mulla on kaksi yliaktiivista terroristiterrieriä. Nuokkaribiilin kanssa luvassa varmasti hurjan kiva kesä!

Olen Karoliina kohta 18-vuotias kesätyöntekijä Turusta ja olen mukana nuokkaribiilissä. Harrastukseeni kuuluu kuntosalilla käyminen ja kavereiden ja poikaystävän kanssa oleminen. Pidän matkailusta ja tänä kesänä pääsen taas ulkomaille. Kesätyöstäni olen innoissani koska tämä on täysin erilaista työtä mitä olen ennen tehnyt.

Taija
Nimeni on Vilma, olen 16-vuotias syksyllä lukioon menevä turkulainen. Olen myös mukana nuokkaribiilissä kesätyön merkeissä koko kesäkuun ajan. Vapaa-ajallani tykkään viettää aikaa kavereiden kanssa ja käydä kuntosalilla sekä touhuta rasavillin labradorinnoutajani kanssa. Odotan innolla nuokkaribiilissä työskentelyä ja toivon, että tästä kesästä tulee ikimuistoinen!
Vilma (vas.) ja Karoliina (oik.)

Toivotamme kaikki reippaasti mukaan, emme pure! ;) Taija on superhuono kaikissa pallopeleissä mutta rakastaa hengailua ja jutustelua, Karoliina tykkää pesäpallosta, Vilma on fudiksen erityisosaaja, joten aina saa tulla nykäisemään hihasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro terveisesi, jätä kommenttisi, esitä toiveesi. Sana on vapaa (mutta moderoitu) :D